Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-10, 22:59   #67
Myrull
Medlem

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Myrull er ny på veien

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Nå mener jeg ikke å være negativ her, men dersom evner var så konkret og håndfast som så mange påstår her så hadde jo ingen betvilt at det paranormale faktisk var normalt. Se for eksempel Randi's One Million Dollar Paranormal Challenge. Denne har stått i mange, mange år og alle som har forsøkt seg har feilet totalt.

Dersom du påstår at kan heale eller hjelpe folk på andre måter er evnene enten tullball og du har en unnskyldning for å ikke ta Randi's Challenge, eller du er bortimot verdens største drittsekk som holder en slik evne for deg selv når det kan deles med hele verden så enkelt, og hjelpe milliarder av mennesker.

Folk blir jo filmet i div programmer der de legger ut om ting de egenltig ikke skal kunne vite den 6 sans f.eks ...Lisa Williams ..+++ Men uansett hvor rett informasjonen er så blir det bortforklart med tipping osv.
Det blir aldri bra nok til at folk tror på det, å det er ikke slik at man får informasjon slik som når man leser noe i en avis ellers er noe på TV.
Mye av informasjonen er mentale bilder og følelser man må sette sammen selv, å bare det å vidreformidle noe en annen levende person har sakt 100% riktig akkurat slik den personen har ment/følt er en utfordring.

Jeg hadde aldri turt å bli med på noe slikt som det programmet jeg , jeg kan ta feil jeg også å noen ganger er det ikke sikkert jeg får inn noe.
Å ikke har jeg noe å bevise for andre heller, jeg hjelper andre gratis ...får ikke noe for jobben jeg gjør uten om noen hyggelige takkekort f.eks i posten å en god følelse av å ha hjulpet andre.

Å når det gjelder healing, Snåsamannen har mange tusen mennesker i ryggen som mener han har hjulpet de. Men det er ikke bra nok det heller siden det ikke kan bevises på en vitenskaplig måte.
Å fordi om man kan lindre å noen ganger gjøre andre friske så betyr det ikke at man kan legge hendene på alle å så er det 100% friske.
Før trodde forskere at jorda var rund, men etter vert som vi fikk andre måter å se verden på så fant vi ut at slik var det jo ikke.
Kanskje en gang frem i tiden vil vi også kunne bevise overnaturlige evner også, men å bevise noe som er usynlig er ikke så lett.

Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat