|
Sv: Tror du på engler?
Artig å lese andres meninger rundt dette.
mange som forandrer mening når de pluttselig opplever ting men jeg skjønner at noen som aldri har opplevd noe unaturlig tviler på at det finnes.
Jeg er paganist med helling mot sjamanisme, det er det som passer best med det jeg har opplevd å slik jeg tror ting henger sammen.
For meg er det ikke unaturlig, men heller helt naturlig med hjelpere, ånder osv.
Jeg er empat, noe jeg har skjønnt de siste årene å det er et stort pluss når man skal kjenne på andre ..levende eller døde.
Jeg har hatt evner siden jeg var lita, det er bare slik verden er.
Alt hører jo sammen så jeg har litt av alle evner, men kontroll på nesten ingen. 
Mannen min som hadde 0 trua på overnaturlige ting har bare måtte innrømme at det er mye han ikke kan forklare etter at han ble sammen med meg.
Han liker å ha kontroll på ting og at ting kan forklares så det var ikke så lett for han i starten.
Vi har "besøk" rett som det er å vi hadde en som oste bensin her en periode.
Mannen lette lenge etter hvor lukten kom fra prøve å finne en logisk forklaring.
Jeg har gitt han flere diagnoser lenge før legene har kommet så langt f.eks å det har aldri slått feil.
Jeg kan kjenne hvor noen har vondt både på min egen kropp å ved å kjenne etter varme med hendene.
Jeg har sett den ene hjelperen min da jeg var barn og veldig redd, å jeg ble helt trygg inne i meg.
Å etter at jeg fant ut at jeg skulle begynne å bruke evnene mine mere så fikk jeg det jeg tror er en guide, en indianer.
Det er rett og slett litt for mye tipping som stemmer til at jeg bare er ravruskende gal. 
Jeg har brukt evnene mine mye som dyretolk å hjulpet å finne dyr som er borte, da har jeg noen ganger forklart område rundt i detalj.
Hvordan kan jeg tippe slike ting?
Greit å ha rett på en ting, men fargen på hus, husnummer osv.

Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
|