Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-10, 00:05   #49
Hette
Medlem

Hette sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Jeg tror alle opplever dette forskjellig - men, når man først har fått kontakt VET man at den er der - for alltid. Man vet at man får hjelp uansett. Nå snakker ikke jeg om liv og død nødvendigvis - men, om å få veiledning i livets gang. Man kjenner at man får en ro - en indre ro som er så utrolig viktig, nesten som et varmt teppe som blir lagt over en.

Når man snakker om bibelen og Gud - så detter jeg litt av, for jeg har ikke lest en eneste setning i bibelen og har ikke hatt så mye med det å gjøre - for meg trenger det ikke ha noen sammenheng. Jeg tror på en Gud- men, han jeg tror på er mer velvillig og kjærlig enn den man tradisjonellt tror på. Det er mange misoppfatninger ute og går. Jeg tror gud er ALT og har ingen religion, den er det vi mennesker som har skapt.

Her er eg heilt einig med deg Sivensvans! Den roen ein får er heilt fantastisk! Ein lærer å nyte livet på ein heilt ny måte, og blir meir oppmerksam på alt som skjer!
Eg har blitt mykje tryggare på ting, har opplevd og blitt sikker på at det er ei meining med alt, og dette gjer livet lettare å takle..

Kjekt at du starta denne diskusjonen, blir alltid mange forsjellige meiningar når det gjeld overnaturlege ting...

Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat