Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-10, 21:09   #44
EmilyB
Medlem

Medlem siden: Aug 2009
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tror du på engler?

Jeg tror også på at det er mer rundt oss enn det vi ser med det blotte øyet, og jeg har opplevd flere ting som gjør at jeg tror det. Det meste går egentlig på intuisjon og magefølelse.

Jeg får alltid en magefølelse på ting eller en sterk følelse av at noe skal skje. Hvis jeg skal noe som blir avlyst, har det faktisk hendt at jeg har lagt andre planer den dagen i forkant fordi jeg har fått en sterk følelse av at det ikke blir noe av. Jeg har til og med sagt det til samboeren min og så kommer dagen og det blir ikke noe av, akkurat slik som jeg har følt.

Jeg kjenner også ofte på meg om mennesker som står meg nær er triste, har problemer etc. For meg er ikke dette noe hokus pokus. Jeg tar veldig opp i meg andre menneskers følelser og jeg tror rett og slett det er underbevisstheten min som snapper opp ting før den klare tanken gjør det.

Jeg kan også oppleve at jeg føler meg uvel om jeg er på steder som har spesielle historier. Enkelte hus føler jeg meg rett og slett ikke vel med å være i. Men jeg har aldri sett noe overnaturlig.
Jeg har flere ganger tenkt at jeg har lyst til å utvikle disse delene av meg, men det har aldri blitt til det, ikke forløpig.

Den sterkeste opplevelsen jeg har hatt var da en nær slektning døde i fjor. Jeg drømte om at det skjedde noen dager før, og hadde hele tiden en sterk følelse av at det var viktig at jeg besøkte vedkommende. På den tiden leste jeg en bok om ett medium, men akkurat disse dagene før slektningen min døde klarte jeg ikke å lese i boken. Jeg følte bare en voldsom sorg da jeg gjorde det. Etter at slektningen min døde, forsvant alle disse følelsene.

EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat