Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her. Håper jeg også, for det er helt jævlig å gå rundt med denne prikkinga i alle fingrene og tærne som jeg opplevde som et forstadie til lammelsen, samtidig som jeg har mye vann i kroppen og egnetlig burde tatt en vanndrivende.. Vet ikke helt om jeg burde ta mer kalium enn det legen har foreskrevet, men jeg tok en halv tabelett ekstra da det begynte krible som bare det nå i formiddag. Kriblinga gikk over og jeg føler meg bra igjen. MEN så vet jeg jo at jeg må ta vanndrivende igjen til kvelden og da er det vel påan igjen med kribling... HÅPER de klarer "balansere" meg for det å bli gradvis lam i hele venstre siden i løpet av ca 10 min er det jævligste jeg har vært med på... Du som kan dette, hvorfor ble forresten bare venstre side lammet??
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Håper jeg også, for det er helt jævlig å gå rundt med denne prikkinga i alle fingrene og tærne som jeg opplevde som et forstadie til lammelsen, samtidig som jeg har mye vann i kroppen og egnetlig burde tatt en vanndrivende.. Vet ikke helt om jeg burde ta mer kalium enn det legen har foreskrevet, men jeg tok en halv tabelett ekstra da det begynte krible som bare det nå i formiddag. Kriblinga gikk over og jeg føler meg bra igjen. MEN så vet jeg jo at jeg må ta vanndrivende igjen til kvelden og da er det vel påan igjen med kribling... HÅPER de klarer "balansere" meg for det å bli gradvis lam i hele venstre siden i løpet av ca 10 min er det jævligste jeg har vært med på... Du som kan dette, hvorfor ble forresten bare venstre side lammet??
Beklager å måtte skuffe deg, men jeg aner ikke! Høres ille ut at du skal ha det sånn! Er det ikke noen som kan veilede deg litt i forhold til hvor mye du bør ta av hver? Syns at det å skulle finne ut av dette selv, er litt skummelt, jeg! Er jo ikke sukkertøy akkurat, disse medisinene! Skulle nesten tro at dette var sånn man var innlagt for å eksprimentere med! Fortsatt masse god bedring!