Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-10, 09:31   #78
gunlan
Medlem

gunlan sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 50
gunlan er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

He-he...denne tråden fasinerer meg - er inne flere ganger om dagen for å sjekke om det har kommet nye innlegg

Mentos: Veldig imponert over kjæresten din - for en transformation!
Trådstarter: Håper sønnen din når sine mål

And speaking for myself....jeg liker høye atletiske veltrente menn, mmmm de er skikkelig digg å se på , men hva endte jeg opp med selv? Mannen min er riktignok høy, men ikke spesielt atletisk, og ikke spesielt veltrent og vaskebrettet er nok nærmere en vaskeball. MEN, han er snillheten og godheten selv og det jeg falt for var glimtet i øyet - det strålende smilet og den fantastiske humoren

Men, selv om man er godt gift er det jo fortsatt lov til å ta på solbrillene, så ingen riktig ser hvor jeg ser...

Og når det gjelder meg selv så får jeg nok aldri hips eller tits som Beyonce, men etter å ha gått ned 15 kg og trent masse, så har jeg nå en atletisk og veltrent kropp og får mange hyggelige komplimenter fra både menn og kvinner i alle aldre. Og det booster selvtilliten som igjen booster utstrålingen som igjen booster min attraktivitet i forhold til det motsatte kjønn

Fikk en deilig kommentar av samboeren til en venninne av meg i forrige uke: "Fy f... du er så utrolig "fit"!!" Jeg liker det komplimentet enda bedre enn de som sier at jeg er slank.

Sist redigert av gunlan : 09-07-10 kl 09:43.
gunlan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat