Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 22:53   #64
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 40
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Flott, der kommer den "menn er primitive, vi er bedre"-holdningen jeg såvidt nevnte i ste. Det er faktisk vitenskapelig bevist at når det kommer til hormoner og feromoner, opphisselse og biologi så er dere nøyaktig like shallow som menn, og som hunndyr av alle andre arter på jorden. Om du velger å se bort fra fakta setter det ikke meg i et dårlig lys for å si det sånn, og at du velger å anklage menn for å like "retusjert plastikk" sier meg vel heller at du kanskje er en anelse bitter fordi du har tapt for en eller to slike plastikkdukker..?

Ja, litt frekk den der men tar det personlig hver gang noen generaliserer og sprer denne idiotiske gamle myten om at menn liker modellkropper og plastikk. Ta det fra en som faktisk er mann og som har mange mannlige venner: Mannfolk vil ha damer som ser sunne ut! Dette betyr, som tidligere forklart, ikke overvektig, ikke undervektig. Overskudd til å smile og le. Hofter og pupper (dog størrelse er laaaangt mindre viktig enn at det faktisk er noe der, og det er det jo som regel), ja, generelt et utseende og en utstråling som viser at dette mennesket faktisk tar vare på seg selv og helsa si.

Finnes selvfølgelig endel duster som synes Paradise Hotell typen er drømmen, men da snakker vi menn med like lav IQ som damene de sikler etter og denslags undermennesker kan i grunn kose seg alt de orker med plastikken sin bare jeg slipper å se på! :P

Edit:

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nettop, poenget mitt var hvem gidder å sikle på retusjert plastikk?

Nå var også litt av poenget mitt med forrige post at selv om bildet og rollen ikke er ekte så finnes det faktisk endel mennesker som ser omtrentlig sånn ut. Får å se sånn ut påstår jeg at man må gjøre veldig mye riktig med helse og kosthold, og dermed at man er temmelig kjernesunn.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat