Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 22:53   #37
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Utallige ting som forsvinner i noen dager for så å dukke opp midt i glaninga på oss igjen. Faktisk helt umulig at tingen kan ha ligget der den dukker opp, har til og med fått folk vi kjenner til å sjekke plassen vi vet tingen skal være uten å finne noe. Så en to-tre dager seinere er den på plass igjen. :

Åh - nå minte du meg på flere episoder som ligner veldig på det du forteller om! Husker en gang en liten broderisaks ble borte for meg, jeg hadde nettopp brukt den og borte var den. Jeg lette og lette og lette og plutselig lå den midt på det helt tomme spisebordet - ikke snakk om at den hadde ligget der tidligere!

For et par år siden var jeg alene hjemme, det var på vinterstid og ganske kaldt på badet og jeg mumlet for meg selv at det hadde vært godt med mer varme på badet. Da jeg kom inn på badet etter en liten stund kjente jeg den umiskjennelige lukta av varmeovn som har vært lenge slått av og nettopp har blitt slått på! Den ovnen det gjelder har en bryter som er _knallhard_ og rett og slett kjempevanskelig å slå på om man prøver på det, så det er ikke en ovn man slår på i vanvare... Jeg ga hjelperen min streng beskjed om at han ikke får lov til å skru på varmen og det har ikke skjedd siden.

På samme tid var det en serie programmer på TVNorge om overnaturlige hendelser og det var påfallende mye forstyrrelser på tv'n her akkurat mens de programmene gikk, akkurat som noen mente at vi ikke burde se på det.

Tidligere har jeg også opplevd at komfyren har skrudd seg på når det ikke var noen hjemme. Men det var et hus det var mange småtasser i.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat