|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Namba, her.
En kombinasjon av viljesterk og drittlei av å være tykk eller på slankern tror jeg vi kan si. Jeg har rett og slett fått nok av å være tykk. Jeg har slanket meg så mange år, gått opp og ned i vekt i år etter år, så det er bare det at jeg ser på dette som siste gang jeg slanker meg. Jeg har ikke vært slank på sikkert ti år, og jeg lengter så innmari etter å være slank og ikke skamfull av kroppen min. Det motiverer meg til å fortsette selv når jeg har mest lyst til å gi opp.
Kvitterer på den!
Har slitt litt med motivasjonen etter at jeg spiste marsipankake i brylluyp forrige helg, men nå når man er skikkelig i gang igjen så går det fint igjen. På vekta i mårrest var jeg minstenotering, så da setter man noen kluter til og ser fremover, ikke bakover. Skal være halvannen måned på ferie i år, så her må man bare hive seg i baking av Nannah-knekkebrød. Er så kjempeglad for den tråden her, selv om jeg ikke skravler så fælt her for tida, så er det trivelig og stikke innom å lese om fremgangen. Gir et puff i den digre rompa.