Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 20:52   #1669
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Snilt av deg! Men du er jo så fantastisk viljesterk!!! Grattis med god "krymp" både på mage og rumpe og lår! Når jeg ikke synes jeg har minket så mye selv så stiller jeg bare målebandet på det største jeg var og ser hvor vidt det er. Visualisering er bra!

En kombinasjon av viljesterk og drittlei av å være tykk eller på slankern tror jeg vi kan si. Jeg har rett og slett fått nok av å være tykk. Jeg har slanket meg så mange år, gått opp og ned i vekt i år etter år, så det er bare det at jeg ser på dette som siste gang jeg slanker meg. Jeg har ikke vært slank på sikkert ti år, og jeg lengter så innmari etter å være slank og ikke skamfull av kroppen min. Det motiverer meg til å fortsette selv når jeg har mest lyst til å gi opp. Jeg ser ikke bort i fra at jeg kommer til å unne meg en Min Daim før jeg når målet mitt, for jeg tror kanskje at det vil gjøre meg godt. Faktisk. Vi får se. Jeg må få veid meg først. Vi skal i bryllup den 31. juli også, så da blir det en planlagt sprekk i alle tilfelle.

Jeg bruker også å måte på meg målbåndet med målene jeg hadde før. Jeg blir overrasket hver eneste gang.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat