|
Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Hvis man dropper "Prince på speed" outfiten så vil jeg definitivt si ja. De 300-mennene er så cheesy at jeg får vondt langt inn i hjerterota!
Men med den teorien din om hva p-piller gjør plastbox, hva vil da preferansene til jenter med hormonforstyrrelser på stikk motsatt ende av skalen foretrekke? Altså i en permanent tilstand av ikke befruktbar og absolutt ikke gravid?
Nå var han et noe ekstremt eksempel og det var det beste bildet jeg fant (utrolig nok). Greit, 300-mennene er cheesy men jeg tenkte strengt tatt på utseende jeg da. De er tross alt rollefigurer, ikke ekte mennesker, men cheesy roller eller ikke.. de er mannemenn! :P
Det er bittelitt fornærmende når du sier "Men den teorien din..". Det er faktisk ikke en teori, og den er i allefall ikke min. Det er fakta fastslått av folk langt mer utdannede og intelligente enn meg, i hvite frakker og vitenskapelig fremgangsmåte.
Hvordan dette påvirker jenter med hormonforstyrrelser.. Jeg aner ikke! Jeg vet jo ikke hva hvilke hormoner det er for mye eller for lite av, så det er jeg ikke kvalifisert til å svare på. Alikevel virker det jo stort sett som om en oftere ser de større damene sammen med menn som er mindre både i omfang og høyde. Hvorvidt dette er fordi de foretrekker den typen menn, eller fordi svære testosteronhuer stort sett foretrekker slanke blondiner.. vel, er ikke verken testosteronhue eller stor kvinne så det kan jeg heller ikke svare på. :P
At dette er et faktum betyr heller ikke at det dikterer 100% hvordan du fungerer. Din kropp, din tilstand er unik. Det man snakker om i slike undersøkelser dreier seg om samfunnet generelt, ikke om enkeltpersoner.
|