|
Sv: Tror du på engler?
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Har vokst opp i en kristen hjem hvor jeg har blitt oppfordret til å gjøre meg opp mine egne meninger omkring alt, både religion og annet. Har sett skygger og hørt lyder av folk som gjør dagligdagse ting, når intet levende har vært tilstede, har hele mitt liv følt at det på min høyre side er en hjelper, som alltid er der- engel/hjelper??Hvem vet- men godt er det å ha den der! Får en sjelden gang varsel om ting som skjer eller skal skje, men synes dette er litt skummelt å få slike syner, så jeg sperrer nok litt for signalene for å si del slik. Har kjent fysisk berøring av et eller annet der ute 2 ganger.
Shit, jeg satt og lurte på hvordan jeg skulle definere min mening om dette, også har du skrevet om livet mitt! Har det omtrent helt identisk i forhold til dette.
I tillegg har vi en eller annen fyr (jeg tror det er en fyr, for jeg ser innimellom en mørk mann som står og ser på når jeg lager mat ), som liker å tulle med oss. Utallige ting som forsvinner i noen dager for så å dukke opp midt i glaninga på oss igjen. Faktisk helt umulig at tingen kan ha ligget der den dukker opp, har til og med fått folk vi kjenner til å sjekke plassen vi vet tingen skal være uten å finne noe. Så en to-tre dager seinere er den på plass igjen. : Mest irriterende var i gamle leiligheta, hvor vi fikk pusset opp badet. Etter noen uker stod plutselig varmen i gulvet veldig høyt på. Jeg kjefta på sambo fordi den stod så høyt, men han hadde ikke stilt den. Det gjetok seg med ujevne mellomrom, og vi sjekket alle muligheter, fra at man lente seg på termostaten til at en av oss gikk i søvne. Men så skjedde det flere ganger når vi var alene hjemme også, både når jeg var og når sambo var. Veldig sært at vi går i søvne og gjør samme teite tingen?.... Uansett vet jeg at det er noen rundt oss, for katten følger ofte noen med blikket, gjerne en plass jeg selv har følt noen har sett på meg fra.