Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 18:21   #22
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Er dette noe for meg?

Opprinnelig lagt inn av vaffelmix, her.

Trener aldri men har pupper og stor mage. Ikke bare en liten ring, men en stor ring og har et lite håndtak ved siden av magen. I det siste har jeg fått større rumpe, lår og armer.

Jeg tror det uansett vil være gunstig å legge om til et kosthold med mer langsomme karbohydrater (ala Fedon Lindberg), fordi du kan komme til å merke at du legger lett på deg rundt magen senere i livet, og derfor er lettere disponert for f.eks diabetes 2. Ved å forebygge dette allerede nå kan du spare deg masse sykdom og bekymring senere! I tillegg vil kiloene sannsynligvis fordele seg jevnere nå, og du vil få et kjempefortrinn overfor andre på din alder siden du kommer il å få mye mer energi og være frisere og mer opplagt enn dem!