Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 17:23   #1
tjeldberg
Medlem

tjeldberg sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
tjeldberg er på en erverdig vei
Question

Pepsi max og sånn

Hvorfor frarådes det å drikke sukkerfri brus?? De inneholder jo ingenting, og heller ikke de søtningstoffene som omdannes til sukker, så hvorfor blir de frarådet.

Spm. 2, har nu holdt meg unna sukker i 14daga -så stolt- og karbo. Er helt fri for oppblåstmage å luft i magen.. kan jeg ha gluten allergi? men mitt egentlige spm er at je er veldig glad i grønnsaker, og tror at jeg kanskje har kommet over 15-20 karbo for dagen, men aldri så mye som 40.. har ikke vekt, så ikke 100% sikker. Er det krise om man kommer litt over?

Er helt uten vekt og fattig student så vet ikke om jeg har tatt av meg mye, men klærne er nu ihvertfall mindre stram!!

NB; er det vanlig å miste matlysten helt? Finnes jo ikke sulten lengre i det hele tatt, må jo tvinge i meg frokost og så spiser jeg middag, mer klarer jeg ikke.

Men vet jeg veier over 100 kg, siste jeg veide meg rundt 105 kg for noen uker siden. Så trenger noe som virker og som jeg ikke gir opp med en gang fordi det blir for vanskelig å følge og uten jo-jo effekt.