Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 16:45   #20
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Er dette noe for meg?

Opprinnelig lagt inn av vaffelmix, her.

Jeg er en gutt på 16 som vil miste noen kilo. Jeg er ikke overvektig i følge bmi'n min som er på 21.47. Men jeg har så og si nesten ikke noe muskler men masse fett på magen. For 2-3 måneder siden fikk jeg mannepupper og idag fant jeg ut at jeg har strekkmerker på magen.

Jeg er vanlig på armene og beinene men på magen er det fett.

Vil dette fungere for meg? Jeg er ikke så glad i og være ut blant folk å jogge eller gå på treningssentre.

Er ikke sikkert du vil ut med dette, men jeg må bare spørre. Hvor høy er du, hva veier du og hva er midjemålet. Forstår om du ikke vil svare, det trenger du ikke.

Jeg fikk også svære strekkmerker på lårene da jeg var i puberteten for jeg vokste noe veldig på kort tid. Huden klarte ikke å følge med, men jeg var helt normalvektig. Som nevnt i forrige innlegg, dersom du virkelig har fått mannepupper uten at du har lagt på deg noe særlig bør du få sjekket det hos lege.

Vil du ha muskler må du trene litt. Du kan kjøpe deg noen håndmanualer (begynn forsiktig) og løfte litt, hoppe tau (dersom du har plass), push-ups, sit-ups osv. Mye du kan gjøre uten alt for stor plass. Har du Wii? Der finnes det noen spill som visstnok er super trening, bl.a. boksing.

En siste ting, dersom du er fast bestemt på å gjennomføre et lavkarbokosthold, kom deg på biblioteket og lån f.eks boka til Fedon Lindberg. Det er viktig at du forstår hvordan dette virker ellers nytter det ikke. Kan ikke fortsette å spise søppelmat. Men først bør du ta en sjekk med legen er ikke sikkert du har så mye fett og pupper som du tror

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat