Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 16:36   #19
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Er dette noe for meg?

Opprinnelig lagt inn av vaffelmix, her.

Jeg bor med faren min og han lager ikke så ofte middag. Så jeg finner som regel på noe selv og da blir det fort en nuddelpakke eller en pizza eller ikke noe i det hele tatt. Er det noe lettvint jeg burde kjøpe inn som jeg kan alltid ha liggenes?

Jeg tror dette er en av utfordringene dine - faren din lager ikke så ofte middag. Begynn med å sette deg ned med faren din og bli enige om at dere må spise ordentlig middag hver dag! Ihvertfall må det i kjøleskapet være gode produkter slik at du kan lage deg noe selv. Det tar faktisk ikke mer enn 15 minutter og lage en god og sunn middag - med alle næringstoffene inkludert

Du vokser fremdeles - og det er derfor viktig at du ikke blir ekstrem her.

Kutt ut alt av sukker og snacs, hamburger med brød og pizza og pommes frites.

Spis frokost, lunsj, middag og et eller to mellommåltider.

Gjør dette i en mnd og se hva som skjer med kroppen din. Om du legger til gåturer vil du bli meget overrasket over å se hva 30-45minutter rask gange (bruk mp3spiller med sanger som har passe rask-gange tempo det har jeg når jeg er ute og går) - vil gjøre med fastheten i kroppen din.

Hvis det er et faktum at du har fått mannepupper - bør du snakke med legen din - eller faren din slik at du får sjekket ut om det kan være hormon-ubalanse.

Hvis du har god kontakt med din mor - kan du kanskje få henne til å hjelpe deg til å snakke med faren din om at dere må ha mat i kjøleskapet

(ser at jeg er ganske enig med lillemy her )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat