Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 14:12   #39
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 40
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo ..?

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Tar du steroider..?

Jeg skammer jeg vel ikke stort over å si at jeg har prøvd Testosteron Enantat i noen uker. Dog på en såpass lav dose at jeg ikke så den helt store forskjellen i fremgang, men jeg følte meg veldig mye bedre. Nå er ikke dette noen reklame for et stoff som når alt kommer til alt er reseptbelagt, men morgenene ble enklere, konsentrasjonen ble skarpere, humøret ble generelt bedre, hele greia hadde en veldig lik effekt på psyken som når sola endelig virkelig skinner varmt og gult etter en lang, grå vinter.

Grunnen til at jeg prøvde var ren og skjær nysgjerrighet. Jeg leste nok om det (både på "SEROIDER ER ANTIKRIST"-type sider, og mer faktuelle sider som steroider.net) til å vite hva jeg puttet i kroppen min, og føler som sagt at så lenge det bare påvirker min kropp bør det være mitt valg. Jeg blir også 25 i år og har nada kroppshår annet enn en liten veiviser og skjeggveksten er dårligere enn en en gjennomsnittlig 15-åring. Hadde moro av å se om det utgjorde noen forskjell, men alt i alt var jeg nok for forsiktig til å se den helt store effekten.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat