Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 13:45   #36
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo ..?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Jeg skal ikke diskutere med ekspertene der, men insulin er nå engang det mest anabole (naturlige) hormonet vi har. Selv på 0 karbo er kroppen nødt til å produsere insulin for å holde proteinsyntesen i gang, samtidig som den omdanner endel protein til glukose så man ikke dør av lavt blodsukker.

Uansett, Ronnie Coleman:

..og Jay Cutler:

..samt alle andre som har et seriøst ønske om å bygge muskler spiser et TONN raske karbohydrater og høykvalitetsproteiner hver dag, og jeg vedder bakenden min på at alle som er i nærheten av like store som gutta på bildene tar ekstra insulin også.

Dersom Lutz har rett og insulin hemmer produksjon/opptak av et mer anabolt hormon tror jeg folka som lever av å være store hadde oppdaget dette for lenge siden. :P

Ææææææsj!!! Det der er ikke fint på en flekk!!!! Nei, takke meg til kjæresten min med tynne bein og antydning til pondus!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat