Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 11:45   #29
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

For meg er det som en annen skrev tidligere i diskusjonen, jeg har ikke så mye valg, har opplevd for mye til ikke å tro at det finnes mye mer mellom himmel og jord enn alle kan se med det blotte øyet. Jeg er det jeg kaller personlig kristen, jeg legger i det , at det for meg er en privat sak hva jeg tror. Men i en diskusjon som her, eller når noen spørr, forteller jeg.
Har vokst opp i en kristen hjem hvor jeg har blitt oppfordret til å gjøre meg opp mine egne meninger omkring alt, både religion og annet. Har sett skygger og hørt lyder av folk som gjør dagligdagse ting, når intet levende har vært tilstede, har hele mitt liv følt at det på min høyre side er en hjelper, som alltid er der- engel/hjelper??Hvem vet- men godt er det å ha den der! Får en sjelden gang varsel om ting som skjer eller skal skje, men synes dette er litt skummelt å få slike syner, så jeg sperrer nok litt for signalene for å si del slik. Har kjent fysisk berøring av et eller annet der ute 2 ganger.
Aner ikke hva Martha holder på med egentlig, om det er bare tøys. eller om hun har noen evner, dette har jeg ikke satt meg inn i, men at det finnes engler/hjelpere det tror nå jeg da

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat