Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-10, 20:54   #67
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Legen sa: slutt med ketolysediett ...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bruker ikke du vanndrivende, da?
Har ikke legen din fortalt deg om farene ved å ta vanndrivende? Følges du ikke opp av legen din med tanke på akkurat det som skjedde med deg i dag?

Kalium- mangel er den viktigste grunnen til at man ikke skal leke med vanndrivende på egenhånd!
Og spiser du for mye kalium, kan du gå i hjertestans!

Ellers: God bedring! Godt det ikke var noe verre!

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta en centyl hver dag. Ved behov kunne jeg hver dag ta opptil tre diural i tillegg. Det eneste legen sa til meg var at jeg IKKE måtte ta kalium som kosttilskudd... Derfor kutta jeg ut ketolysetabelettene..

Jeg kjenner nå på kroppen når jeg må ta vanndrivende, men jeg skal til fastlegen over helga for ny test av kalium samt prøve en annen medisin enn centyl for vanndrivende DET må jeg ha.. Mente også legene på sykehuset..