Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-05, 15:09   #17
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Fosfor

Opprinnelig lagt inn av Mira

Jeg utredes for hypothyreose og blodprøven viste lite fosfor, under referanseverdien. Fosformangel hører visst med til denne sykdommen!?

Jeg spiser sunt men eg. bare kylling, ikke kjøtt og ikke melk.

Hilsen Mira

Hmm... Jeg vet ikke nok om dette til å kunne uttale meg egentlig. Jeg vet ikke om du vil ha noe hjelp av å ta fosfor som kosttilskudd. Jeg har ikke sett dette i pilleform, så da må jeg nesten bare anbefale proteinrik mat. Dette inneholder mye fosfor. Dersom du vil ha en mer ordentlig behandling av det her anbefaler jeg som sagt en hårmineralanalyse hos Trace Elements. De vil sannsynligvis sette deg på alt annet enn fosfortilskudd. De finner ut om metabolismen gjennom mineralprofilen, og hva som kan gjøres for å rette det opp.