|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Namba, her.
Gratulerer 65kgmamma. Da var det sannelig på tide at det løsnet igjen.
Det er sant som du sier. vi var på besøk hos ei overvektig barndomsvenninne av meg som begynte så smått å slanke seg på forrige mandag. Hun ga uttrykk for at hun syntes det var så urettferdig at jeg kan spise så god mat og gå ned i vekt. Det var som om hun nektet å innse at jeg faktisk velger bort mye (sånn som pizzaene de andre spiste) nettopp for å kunne spise god mat og gå ned i vekt. Og jeg ofrer også mye på mengden jeg spiser. Jeg prøvde å si det til henne, men hun syntes for synd på seg selv til å høre.
Takk takk 
Ja mange som bare tenker at dette er enkelt, men jeg må jo si at det er flott vei å slanke seg på når man kan ete alt vi kan, men det er fortsatt vanskelig å stå i mot pizza og slike enkle ting.. Men ikke alle som klarer å sette seg inn i andres promblemstillinger
Har en venn som også bare klager over hvor mye fett jeg spiser, og ikke kan forstå at dette kan være sundt. Har prøvd å forklare det 100 ganger, men det vil ikke inn! Hehe, men men kunne nok trengt en liten runde selv med lavkarbo  

|