Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-10, 11:48   #5
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jepp. Tror på at vi har en "hjelper" som alltid er der og passer på oss også. Min er der i alle fall.

Nå vet jeg ikke akkurat hva Märtha driver med sånn i detalj, men at det finnes mye mer enn det vi ser med det blotte øyet er jeg ikke i tvil om.

Enig med du Jeg har også (minst) en hjelper - helt fantastisk i grunn. Det slår aldri feil - jeg ber om hjelp til stort og smått, og får det

Blindtarmen min sprakk for et år siden - det var da jeg for alvor fikk kontakt og helt fantastisk hjelp. Og, siden har det bare fortsatt.

Jeg var heeelt lukket ang dette før denne episoden som rett og slett forandret livet mitt - og, ikke minst mine tanker ang "slike" ting. Man tror det ikke før man får se det, vet du

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Berit Nordstrand Svar med sitat