Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-10, 01:57   #12
Wenche Marit
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Wenche Marit er på en erverdig vei

Sv: Nattevakt ... ta med mat?

Så moro at nattevaktene deler sine erfaringer/oppskrifter her

Orket ikke ta med resten av salaten fra i går, nå i natt. Nøttene/mandlene i boksen sin er gode å finne. Et eple.. Sparer middagsrestene til litt utpå natta. Kyllingfilet og bacon med blomkål-ris til

Er ellers litt avhengig av kaffe på vakt. Heldigvis har jeg ikke fått uvaner om at det må være noe til denne gudedrikken. Dead-line for siste kopp for natten er kl. 4. Vil ikke gjøre noe som kan ødelegge søvnen i morgen.

Jeg må spise frokost før jeg legger meg. Da sover jeg mye bedre. Før var det gjerne en banan og en kopp kakao. Nå tar jeg en koffein-fri latte og ei halv skive mørkt rugbrød (nesten som Pumpernikkel-brød) med laks e.a. som frister.

Jeg er nok ingen super-lav-karber, men inntaket av karber er nå såpass lavt i forhold til før at jeg ikke kan forstå annet enn at det vil merkes både på formen og vekten etterhvert. Merker det vel allerede på et mer stabilt blodsukker, noe som for meg er hovedmålet med denne kostholdsendringen.

Sorry.. kjedelig å sitte her alene i natten. Prater hull i hodet på dere andre.

Wenche Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Anne Lystad Svar med sitat