|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Ja det er noe med at man føler seg endelig normalvektig igjen.. Jeg føler at jeg ikke feit lenger og da er det ikke så nøye lenger. Men jeg vet at jeg skal komme ned i 65 kg om ikke litt mindre før jeg sier meg ferdig slanket.. Men tror jeg skal ha en dag i uka, når jeg er ferdig slanket, der jeg kan kose meg med litt ris til maten eller noe, hvis jeg klarer å holde vekten sånn For jeg vet jo nå hvor pyton det er å måtte gå den lange veie ned igjen etter man spiser seg opp
Det hjelper å spise god mat med fett da forsvinner suget etter noe annet Så stortsett går det fort over, men det hender jeg bare vil gi fa** å spise det jeg vil...Men som sagt så tror jeg det har en del med at jeg har holdt på så lenge og føler meg normalvektig...
I tillegg til det, så står jeg bomstille på vekta og det gir jo ikke akkrat noe mere motivasjon det heller, så jeg håper at jeg får litt ekstra boost etter ferie.
Svigermor ville at jeg skulle bake knekkebrødene og a de med til Spania, så det kommer jeg til å gjør. Og jeg har en liten hemmelig plan om å få ho til å spise lowcarb der, slik at ho ser hvor lett det egentlig er.. ( ho har lagt på seg en del kg den siste tiden. Mannen hennes døde 1 sept. 09 og han var bonde, men ikke odelsmann så ho mista huset og gården så ho har ikke fått tid til å tenke så mye på seg selv, så derfor har ho da kjøp mye ferdigmat oppi all flytting og rydding) Ho er generelt veldig skeptisk til denne livvstilen, men ho ser jo virkningen av den så håper jeg kan lure ho litt innpå denne stien 
Håper du finne masse klær som gir deg ekstra motivasjon Og dessuten er du utrolig flink som klarer å stå i mot alt snop og pizza som de andre koser seg med!! 

|