Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-10, 21:53   #1657
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Du har nok rett 65kgmamma. Jeg føler meg samtidig så nært at det ikke er fullt så viktig lenger for jeg føler meg ikke lenger feit og ekkel. Jeg har ikke fått veid meg på en stund heller, og det å se vekta gå nedover hjelper på motivasjonen. De første månedene på ketolyse tenkte jeg veldig på om jeg skulle unne meg en liten sjokolade når jeg kom ned på 70 kilo, men har vel i grunn slått fra meg tanken (fordi jeg har så innmari lyst til å se sekstitallet og nå målet mitt fort som fy), men tanken på sjokoladen har boomerang effekt. Den vender tilbake. Nå er vi på ferie hos svogeren min og familien hans, og det står alltid godteri, potetgull, popcorn fremme og de koser seg med is, pizza, chips, sjokoladekake og alt annet som frister. Jeg motstår, men det blir vanskeligere for hver dag som går merker jeg. Jeg har koset meg med ei flaske zero, en god biffmiddag etterfulgt av bacongull i kveld, og nå går det bedre igjen heldigvis. I morgen skal jeg på shopping i Gjøvik. forhåpentligvis finner jeg igjen motivasjonen der når jeg kan handle klær i mindre størrelser. Jeg har tenkt å leve lkhf når jeg er ferdig slanket tror jeg, men jeg kommer til å unne meg å skeie ut en gang i uka (så lenge det ikke påvirker vekta).

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat