|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.
Hei hei 
Her går det ikke ned. Står bomstille! Men har fått igjen matlysten i hverfall Men står helt stille... Og reiser til Spania på lørdag og skulle så gjerne ønske at jeg var gått ned mer.. Men men, kommer til å leve lavkarbo sånn ca i Spania. (kommer sikkert til å skjeie litt ut) Kommer jo til å innta en del rødvin der så blir vel ikke akkurat forbrenning av fett, men alkohol.... :/ men men..
Mona K, har du bestem deg for om du skal ta pause?
Nei egentlig ikke men har fristet sjebnen.. hehe uten å være helt klar over det ..
så bak på sjokolade prinsen\s sjokolade at det var noe med 12 karbo men jeg så ikke pr gram så jeg gikk automatisk ut fra at det var 100g..
Men så så jeg i dag at det var pr posjon 25g hehe andre gang på to uker at jeg spiser hele 50 gram(størelsen på platen) så jeg har med andre ord spist nærmere 24 karber bare i sjokolade 2 ganger denne uka..er fortsatt i ketose..hei på med en go bolle med jordbær og et lass med halvpiska krem og kanel.. men har kke sjekka meg.. har vel kommet frem til at jeg skal prøve å kose meg med den maten jeg kommer over.. men helst se etter gode lavkarbo løsninger... men antar at jeg kommer til å havnte av ketosen.. men? det vil tiden vise=) skal ihvertfall prøve å ta vær en utfordring med så ro jeg bare klarer.. ikke lett.. Men en ting som er 100% sikkert? at nå rykker det i rockefoten Dere må kose dere jenter regner vel egentlig ikke med å kome inn her på ca 2-3 uker men vet ikke.. skal først på norway rock så skal jeg til gudvangen å leke viking Håper på å se mangen flinke jenter med bra resultater her inne masse klemmer til jeg ser dere igjen ... sukk... det verste er at jeg kommer til å savne dere..

|