Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-10, 22:08   #1648
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Krysser fingrene for at du går ned litt til før ferien, 65kgmamma.

Nå har jeg vært ute og gått 3 km på roller blades. Jeg har bekkenløsning, så jeg har ikke fått trenet kondisjon på 1,5 år, og kun lett kondisjon de tre årene før der. Men roller blades kan jeg gå på uten å få vondt, og nå har jeg (sett ut som ei ku og) fått skikkelig kondistrening. Herlig!! Gjett hvem som skal hjem og kjøpe roller blades!! DET skal være slankepremien min, og den skal jeg få på forskudd, for jeg vet at jeg ikke kommer til å gi meg, og det er nå sesongen er.

Ja det er bra du krysser fingrene, får håpe det hjelper meg ned litt iallefall slik at jeg ikke står heeelt stille

Rollerblades stod jeg kjempe mye på når jeg var i tenårene Det er kjempe artig, kanskje jeg skulle funnet dem frem igjen...?
Ja Namba det syns jeg du skulle gjøre, det fortjener du nå Og som du selv sier så er det no det er sessong og det hjelper deg med å trene kondisjon uten at du får vondt Ser bare positive sider med det jeg

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat