Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-10, 14:02   #43
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Jeg spiser frokost omtrent før jeg har stått opp av senga. Jeg MÅ starte dagen med fiber så da blir det som oftest et par skiver med fiberrik med kokt egg og majones. Jeg drikker kun vann til frokosten; tør ikke drikke melk for da har jeg drukket opp hele kartongen før jeg får sagt "amen". Jeg ELSKER melk!! Avslutter frokosten med 1 ss linfrø.

Jeg spiser som oftest en varm, fet og mektig lunsj; lasagna med mye ost og mye rømme, ostesuffle med sprøstekt bacon til, omeletter, "kreolsk" kyllinggryte, etc. etc. Men også alltid salat til.

Når jeg spiser såpass mektig lunsj er jeg sjelden sulten til middag. Like greitt det for da får ungene og sambo bestemme hva DE vil ha til middag og jeg slipper tenke på lavkarbovrier.

Til kvelds spiser jeg bittelitt av det som skal bli neste dags lunsj. Jeg har aldri vært kveldsspiser..