Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-04, 10:32   #213
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

I dag er veiedagen min. Jeg har IKKE gått ned, - veier 200 gram mer enn sist uke. MEN, jeg har tatt av centimeter (skal poste hele røysa i journalen min senere idag). Jeg har tatt av h.h.v 4 og 5 cm rundt livet og hoftene siden nyttår - uten vektendring. I følge www.mybodycomp.com har jeg altså lagt på meg 200 gram denne uke. MEN jeg har tatt av 0.5 kg med fett og lagt meg 1 kg med muskler...... Det er ingen logikk i det, men jeg klager søren ikke !! Siden jeg nesten kom inn i den 40 buksa forrige lørdag, tenkte jeg at jeg skulle prøve det jeg har liggende innerst i skapet OG

I dag har jeg på meg dongribukse i str. 40

den har jeg ikke hatt på meg på 2 år.
OG DEN ER IKKE FOR TRANG HELLER !!!

*yippy*