Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-10, 20:31   #37
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

5 ganger om dagen, frokost, lunsj og middag og to mindre måltid.

Jeg kan spise som en hest - så å spise på denne måten er best for min kropp

Jeg er aldri sulten lengre i det hele tatt så jeg må kjøre litt strengt på dette ellers så får jeg ikke i meg nok kcal og da stagnerer jeg...
Jeg har også laget ferdig de fleste måltid på forhånd og frosset ned og tar opp kvelden før - dette for å verken spise for MYE eller for LITE... når jeg lager maten jeg skal spise har jeg en tendens til å spise mer enn jeg trenger - fordi det smaker så himla godt

Takker spis-deg-slank prinsippet for starthjelpen - nå lager jeg all maten selv, og kan krydre og mikse slik det passer meg. Bruker Mat på Data programmet for å regne kcal og karbo

Når jeg er "ferdig" med vektnedgangen kommer jeg til å lage all maten der og da - for da kan jeg spise så mye jeg vil - vekta vil uansett ikke gå opp

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat