Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-10, 15:40   #480
Cec1973
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av whynn, her.

jeg å er sånn orker ikke bare pålegg... men jeg tar en halv kopp linfrø, 2-3 ss kruskakli og bittelitt vann, rører det til en tjukk grøt og smører ut på bakepapir og steker i ovnen 200c i 5-6 min. super enkelt og går knall fort. mere stress og steke ett egg lissom hehe

å da har jeg no og legge pålegget på..! omtrent som knekkebrød og funker fint som bare det. + at det er unner 1 karb i hele greia

Jeg har bakt mikrobrød med flax-seed (kvernede linfrø), mandelmel, litt bakepulver, litt smør og egg. Det smaker akkurat som vanlig brød, men jeg er redd det på en eller annen måte metter for lite, selv om det er nesten 50% fett, for jeg blir fort sulten igjen. I et halvt brød, som jeg spiser til frokost, er det under en karbohydrat i. Jeg går F ikke ned på dette kostholdet og jeg vurderer å gi opp hele greien... Føler meg faktisk mer fleskete nå enn det jeg gjorde da jeg begynte... Vel, har gått ned 600 g, og det er ikke akkurat mye å rope hurra for. Går mye fortere ned på Grete Roede. Selv om det er mer stress, så vurderer jeg å hoppe over... Gir det noen dager til tror jeg, så får vi se...

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat