Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-10, 22:18   #473
tmaria
Juniormedlem

Medlem siden: May 2010
tmaria er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av MinaMarie85, her.

Hei alle sammen

Jeg er på tredje uka nå og sliter litt! Første uka mi hadde jeg det ikke så bra, men gikk ned 2,5 kg, så da var det verdt det. Andre uken fikk jeg ekstremt sukkersug (som pleier å komme med PMS uka mi sånn sett...) så jeg tøy til sukkerfri godis o.l., forventet meg da ikke noe særlig vektnedgang, men var fornøyd så lenge jeg ikke gikk opp. Gikk ned 0.3 kg den uken.

Men nå på tredje uken sliter jeg veldig med å gå ned noe som helst! Spiser ca 8 g karbo fra frukt og grønt hver dag, prøver å få i meg så mye fett som mulig og prøver å unngå søtning. Jeg trener hver eneste dag på fat burn mode på ellipse maskinen og drikker MYE vann om dagen. Men allikevel nå på fredag har jeg kun gått ned 0.6 kg denne uken. Veldig skuffet og kjenner at jeg ikke helt skjønner hva jeg gjør feil....Har noen dager til og med hatt så lite som 8 g karbo (ikke med vilje, det bare ble sånn) og tar ketolyse vitaminene ved siden av det jeg spiser.

Jeg vet at kroppen min har vært igjennom mange forskjellige kurer og forsøk på å få den 'bra' igjen, så kanskje det er derfor den sliter med å venne seg til nok en kur, men håper noen har noe råd til meg, for det er ganske så demotiverende

For mest effektiv fettforbrenning så bør du ligge på 20 gram karbo om dagen

tmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo - ca. 100 om dagen Svar med sitat