|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.
Jeg tror kanskje dette har vært spurt om før, men jeg har ikke funnet noe svar...
Hvor fort, etter at man har spist noe som kan få deg ut av ketolyse (f.eks. Atkinsbar), merkes det på ketostixene? Altså, hvis jeg har spist en Atkinsbar på formiddagen, vil jeg da være ute av ketose om kvelden, eller vil det merkes først kvelden etter?
Cec xxx.
Jeg spiser Atkins-bar nesten hver dag, og jeg kommer ikke ut av ketose av det Den inngår jo i det totale karbe-inntaket i løpet av en dag, så med mindre du ligger akkurat på vippen uten den baren, kan jeg ikke skjønne at den får deg ut av ketose Jeg slet veldig med å komme ut av ketose, faktisk - når jeg skulle på storfest starta jeg oppkarbing en tirsdag, men var ikke ute av ketose før fredag - og da spiste jeg masse brunost og bananer, i tillegg til taco med vanlig taco-lefse og masse annet rart hver dag Men, så har det tatt meg 2-3 dager å komme i ketose igjen etter en oppkarbing, så vet ikke om det er derfor det har tatt såpass tid å komme ut av den også 

|