Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-10, 20:19   #2424
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Jeg tror kanskje dette har vært spurt om før, men jeg har ikke funnet noe svar...

Hvor fort, etter at man har spist noe som kan få deg ut av ketolyse (f.eks. Atkinsbar), merkes det på ketostixene? Altså, hvis jeg har spist en Atkinsbar på formiddagen, vil jeg da være ute av ketose om kvelden, eller vil det merkes først kvelden etter?

Cec xxx.

For det første heter det ketose (Ketolyse er navnet på dietten til Torkil Andersen, en sammenføyning av ordene ketose og lipolyse -to sider av samme sak), og en Atkins-bar får deg mest sannsynlig ikke ut av ketose, med mindre du er en av de som ikke absorberer sukkeralkoholer så godt i tarmen. En Atkins-bar har vel, avhengig av type 2-3 gr netto kh.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥