Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-10, 20:15   #472
Matgud
Medlem

Matgud sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Jeg spiste en liten sukkerfri sjokolade uten karber og har også vondt i magen... MEN det var faktisk litt godt! :-D

Problemet mitt er at jeg fader (sorry) ikke går ned, men OPP i vekt! På 3,5 uker har jeg bare gått ned 700 g! Siste uken har jeg gått opp ett av kiloene jeg hadde gått ned... :-/ Jeg tror det må være mikrbrødet mitt. Det er fullt i kalorier og fett, men jeg blir ikke skikkelig mett av det. Nå har jeg bestemt meg for å spise en fiberrik (2,7 karber pr. skive) med masse pålegg på til frokost og kylling/tunfisk salat med fetaost til lunsj. Dette gjorde jeg i dag og holdt meg mett mye lenger. Satser på at dette skal gjøre susen. NOE fiber tror jeg magen min trenger for å unngå diaree, men en fiberrik kan da ikke være så ille så lenge jeg er flink resten av dagen?

Dere andre er så utrolig flinke! Jeg vil OG gå ned!!!! <stamper føttene i bakken>

Cec xxx.

Jeg spiser ikke noe som helst brød i det hele tatt.. til tider føler jeg det bremser ned..så her er det mest proteiner og fett som gjelder. å det virker