Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-10, 16:29   #2418
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.

Akkurat sånn er det her i huset også - gutta mine og jeg har aldri lagt på oss av mat eller søtsaker - selvom vi stort sett har sittet på rumpa, men datter'n legger på seg bare noen snakker om mat og hun er kjempeaktiv

Datteren min hadde tillegg rundt magen allerede inni magen min, hun! Ultralyd legen reagerte på at hun var så stor rundt magen og lurte på om noe var galt. "Er det en jente?" sa jeg, "for da er hun bare arvelig belastet." Det var jo en lite snuppe, så han ble beroliget på flekken og sa bare at noen var sånn!
Og det stemmer nok det. Hun er høy og slank, med farens laaaange ben, men det ekstra tillegget rundt magen alle kvinner i min familie har, det sitter som klistret på henne også!

Vi har jo snakket litt om vekt etc, og har blitt enige om at hun skal være oppmerksom på å velge sunn mat og bevege seg så mye hun kan! Hun har jo allerede fått beskjed av en klasse- "venninne" at hun er tykk! Hun går desverre i klasse med noen jenter som i en alder av 11 år fortsatt har kropp som 5- åringer og da blir de som er store og tidlig utviklet sett på som feite!

Skal ikke være lett, dette her! Sønnen er 192cm høy og bruker 47 i sko, aldri noen som har ertet han for det! Han er jo gutt!