Tråd: Pause?
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 23:43   #9
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Pause?

Opprinnelig lagt inn av LiseKristin, her.

Når jeg er på festivaler og ferier og sånn, synes jeg Lindberg fungerer strålende.
han har mange råd til nettop slike "vanskelige" situasjoner
Spis vanlige pølser på bensinstasjon, men i papir. To pølser i papir istedet for en i lompe!
Velg å gå på Burger King som har Lindberg-burgere, Baguetten (spisested-kjede på mange sentere) hadde i hvert fall der jeg var (Drammen) fedonske baguetter.
Telt-mat er vakumpakket salat fra butikkhylla med dobbel dose proteintilbehør - kjøp en grillet kylling eller en hermetisk boks med bogskinke. Og all kjøtt på grillen unner jeg meg på ferie unte å studere merkelappen på tilsetninger.
På restaurant bestiller du det du vil ha, men lar potetene ligge igjen (hvis du er "tøff" ber du om dobbel grønn salat istedet for grønnsaker og poteter til.
Jeg bekyrmer meg lite om sukker-tilsetning i dressinger og saus på ferie så lenge jeg unngår de store syndene: sukker, poteter, ris, pasta og brød.

Det du forklarer er veldig vanskelig .. =(
Fordi salaten holder seg ikke frisk så lenge når den ikke ligger i kjøleskapet.. ferdig grillet kylling blir jo også fort dårlig.. samma med ferskt kjøtt.. Jeg tenker jo å ha med meg kjølebagg men vet ikke hvor lett det er å få fryse elementer der jeg er.. I fjord bodde vi på en camping i hytter der det var kjøleskap men vi har ikke den lususen i år.. skal ligge i vanlig telt og det kan jo bli veldig varmt ettervært.. Ikke kommer jeg til å ha muligheten til å gå i butikken vær dag heller.. tror jeg. Ps er det ikke noe i følge ketolyse dietten at man ikke skal gå på den mer en 6 mnd sammenhengenende også ?i snart 5 mnd

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat