Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 17:08   #35
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

helt enig med deg. jeg spiser bare to måltider om dag, greier ikke å spise mere. Kan ikke å lage mat , så det blir mye "ferdigmat" . Kos er ikke spising, men helt andre ting. Som f. eks. trening og å sove.

Jeg er heller ingen kokk, men med de flotte råvarene vi boltrer oss i på lavkarbo er det jo nesten umulig ikke å få til noe godt! Raskt går det også når man slipper å vente på at potetene eller risen skal bli ferdig.

De siste ukene er omtrent det eneste min kjære sier under middagen:"Mmm, det var godt ja! Det var kjempegodt!" I dag kom svigerfar innom akkurat da vi var ferdige med å spise og min kjære plasserte et fat med Himmelsk gryterett (sjekk under Oppskrifter) foran ham, han MÅTTE smake. Og det kom bare "mmmm" fra det hjørnet av bordet også. *hihi*

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat