Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 15:18   #584
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Tutte, her.

Grotingeling: Hvordan går det på ketolyse ? Håper vekten din samarbeider bedre nå !

Ketolyse fungerer strålende, masse deilig mat
Vekta på hotellrommet viste i dag 86 kg, og jeg merker jo at jeg har gått sammen en del siden ferien startet.
Holder imidlertid tickeren uendret til jeg kommer hjem, er jo vanskelig å vite om denne hotellvekta viser det samme som min egen

Ellers har jeg skrevet litt om ferien så langt i MUP'en min om du er interessert
Nå står legoland for tur

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat