Tråd: Pause?
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 13:07   #4
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Pause?

Hehe ja jeg har laget en haug med oopsier og de tekakene allerede Men jeg vet jo ikke hvor lenge de holder ? jeg har jo ikke med meg kjøleskap skal jo bo i telt.. Tenkte også å rett å slett få lov å sjeie ut fordi jeg begynner å bli så sinnsykt matlei. begynte den 20februar og har aldri vært ute av ketosen til nå (så vidt jeg vet ihvertfall) Jeg pleier stadig vekk å si at jeg kommer til å leve på lavkarbo resten av livet mitt vis jeg nå og da kan kose meg med "vanlig mat" Så syns egentlig jeg fortjener å ta en pause nå som en belønning. Og i teorien slippe å tenke på mat.. selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å tenke på det.. tenker ikke å gå hele veien med sjokolade og chips men kansje en og annen hamburger? med brød hehe.. sylteagurk... slafs... uff og skal jeg drikke blir det jordbærdequori ,tequila og min gode gamle venn tyrker! hehe Jeg er ikke en som drikker noe særlig kansje et par ganger i året og da blir det bare en drink. Min mor døde for 2 år siden pga alkoholisme så er veldig forsiktig.. kan ikke fordra å bli full. Dete r derfor jeg tenkte det var bedre å drikke vis jeg ikke gikk på ketose vogna =)

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat