Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 09:32   #21
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Nybegynner trenger råd for å komme igang,(obs langt)

Opprinnelig lagt inn av kiwo, her.

Forsto det slik jeg også, men jeg er bare litt skeptisk til å gi sønnen min både karbo og lavkarbo, hvis du forstår. For han legger lett på seg.....og vi har ikke kommet dit at vi har gått over til lavkarbo for hele familien. Det er nok en prosess som ev. vil ta lang tid.

Men om du lager f.eks en gryterett så serverer du salat og ris/pasta/poteter ved siden av. Så tar den som spiser LCHF gryterett og salat + oljedressing/CF/rømme. Resten av familien spiser gryterett+salat+poteter/ris/pasta.
Du trenger ikke ha så mye fett i hovedmaten (den alle skal spise)

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat