Tråd: Pause?
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 06:17   #2
kjegro
Juniormedlem

kjegro sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
kjegro er på en erverdig vei

Sv: Pause?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jeg tenker på å ta en pause nå på ca 1 uke (skal på norway rocken) Jeg lurer på hvor dum ide det er ? Jeg har levd i ketose snart 4 mnd nå. Noen skriver jo at man gjerne går ned fortere igjen etterpå ?
Det er litt vanskelig å bare leve lavkarbo på festival og det varer i hele 5 dager. Kjenner at det er veldig vanskelig å bestemme meg for om jeg tør eller ikke.. Tror ikke det blir store problemet å hoppe tilbake på ketosen og lavkarboen etterpå men det er litt skummelt .. Noen som har noen gode ideer ?Jeg har kansje lyst til å drikke litt også og det tør jeg ikke på ketose..

Sitter med de samme spørsmålene.. Skal også på festival neste helg, å funderer på å øke karbo inntaket såpass at man tør å drikke litt vin (uten å bli super-trøtt!!), spise frukt å litt "gusja-mat". Tenkte som så at dersom jeg øker litt på karboene, fra ca 15g til kanskje 50g i 4-5 dager, så blir det lettere å være på festival??
Rart det med hvordan synet på hva som er "gusja-mat" har endra seg; tidligere tenkte jeg på masse fett som det. Nå er det pasta, poteter, ris, hvitt mel-brød osv...

kjegro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat