Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 00:16   #28
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Er ikke noe vits i å sammenligne seg med andre på det punktet vel? Liker man å spise ett måltid er det ok, to er ok, tre er ok og fire og fem og seks. Jeg er glad i mat og det å spise og spiser fire ganger hver dag med fire timers mellomrom ca. Følger kroppens signaler. Selv om det kun er en time til jeg skal sove spiser jeg om jeg er sulten og utsetter heller frokosten litt neste dag enn å legge meg sulten. Det feteste måltidet er frokost og middag, det største er lunsjen(masse grønnsaker) og det minste er kveldsen.

Signerer deg på alle punkt...
Jeg elsker å spise, det gjelder bare for meg å spise riktig mat og spise akkurat passe mengde. Ellers er jeg en kveldsspiser og utsetter ofte frokosten.. Klokka er alltid passert 10 før frokost for meg..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat