Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-10, 21:15   #18
whynn
Medlem

whynn sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 38
whynn er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Tror mange er negativ til Atkinsbarene for det er kunstig søtning, som jo er en skikkelig partystopper for mange, men også mye annet rart ræl. Mange som lever på lavkarbo lever også etter ren-mat prinsipper og da passer ikke disse barene inn. Andre blir også vippet ut av ketosen når de spiser disse.

Jeg tar meg også Atkinsbarer av og til, men prøver å ikke bruke de fast. Det er enten nødmåltider eller kos. Dersom du synes dette er godt og kroppen ikke reagerer negativt på det, må du bare fortsette med de og kose deg masse. Det er ditt valg og det må man bare respektere

ja asså for min del er ikke den "ren mat" så viktig, gud bedre det hørtes fælt ut ;p men du skjønner hva jeg mener.. så lenge det ikke går utover nedgangen så er det greit på en måte

søtstoffene er jeg litt usikker på hva de gjør for meg. tror ikke det ødelegger så mye men prøver jo uansett og begrense det. men må innrømme jeg synes atkin's baren er god altså

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat