Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-10, 12:58   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Ja, du sier noe... blir helt forvirret hvertfall... Skjønner at jeg ikke kan forvente meg store vektnedganger hele tiden..men mister motivasjonen når det skjer null å tillegg når jeg får vondt i magen igjen...

Mulig det er meieriproduktene jeg ikke må ha..men orker ikke bare spise kjøtt og grønt

Du har jo ikke stått stille særlig lenge, dessuten har du gått ned ganske bra til nå. Hva med å bare slappe av litt og fortsette som du stevner? Det at vekta står stille i tre uker behøver ikke å bety noe som helst, og er noe de aller fleste vil oppleve fra tid til annen. Kroppen er ikke en maskin, og vekttapet går veldig sjelden nedover i en jevn kurve.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat