|
Sv: Hei, ny med noen spørsmål
Høres ut som enten sukkerabstinenser, eller kanskje også magnesiummangel, eventuelt begge deler.
Når det kommer til det å skeie ut anledningsvis, så må du nesten ta sjefsavgjørelsen. Det går an å gjennomføre det uten å ta helt av. Om du har bestemt deg for å legge kuren til side denne dagen, så ville jeg nok ha prøvd å spise mest mulig av det lavkarbovennlige, avhengig av hva som serveres, og smake litt på det ''ulovlige'' uten å ta av helt. Dersom det er flere av gjestene som f.eks har diabetes så kan du jo tilby deg å ta med en lavkarbokake, det har jeg gjort til flere aneldninger, og er alltid velkomment. Husk på at så tidlig i kosholdsomleggingen så kan det være fort gjort å sabotere opplegget, i tillegg til at man rett og slett kan risikere å bli dårlig. Noen praktiserer litt oppkarbing noen dager i forkant for å unngå å gå i sukkerkoma på en stor dag. Jeg for min del holder meg totalt unna. Men så blir jeg jo faktisk direkte syk av høykarbo, og på større tilstelninger jeg har vært på, som bryllup har det vært vanlig at man i rsvp-en melder om intoleranser, allergier, om man er veggis etc.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|