|
Sv: Tråd for junistartere
Det er litt merkelig for meg det her...jeg trives faktisk godt på denne lavkarbo maten, og sliter ikke nevneverdig med å passe karbene, og selv om jeg ikke har så flotte resultater hver uke, så er jeg fortsatt like motivert...jeg er i ketose, og jeg trener...litt innimellom iallfall..(Jeg finner ut at det er etter drikking av alkohol og trening at det stopper opp), og jeg prøver så godt jeg kan å spise litt grønne saker hver dag...Nå har jeg til og med klart meg i to hele dager uten cola zero, å det er IKKE værst til meg å være!! Har enda ikke skjeia ut på de 3 og snart en halv ukene jeg har holdt på.... Jeg har prøvd diverse slankekurer tidligere, og har oppnådd bra resultater både på fedon sin eurodiett, som rett og slett er pulver mat (mista 15 kg på 3 mnd) og grete roede! Sprakk fullstending begge gangene, og tenkte ALDRI MER!!! Nå teller jeg ikke, jeg spiser ikke pulver, og det er som om kroppen og hodet har slått følge i omleggingen, så på tyngre dager er det ikke noe problem å holde seg unna fy-mat!
Jeg tror det er sånn fordi for meg var det nå enten eller, alt eller ingenting!! Jeg likte IKKE hvordan jeg så ut, syntes det var helt jævli både med og uten klær! NÅ vil jeg virkelig gjøre noe med det!! Jeg leste meg opp på ketolyse på alle mulige måter, her, på div blogger, fant masse oppskrifter, og var så forberedt ved start som jeg kunne være. Jeg kommer til å sprekke, men det er ikke noe problem enda, og jeg tenker å planlegge denne sprekken til en spesiell anledning! Så er det bare å håpe at jeg greier det da! 
Det er ikke meningen at dere som sliter skal føle dere verre av dette! På ingen måte, men jeg ville dele mine tanker og min opplevelse rundt dette, for det kan jo være til hjelp for andre som lurer på dette, og vi er sikkert fler som har det sånn som jeg...
Sånn Alt eller Ingenting!
Jeg ser jo at det virker, jeg gjør så godt jeg kan, og selv om jeg blir frustrert på den vekta innimellom, så får IKKE det vippe meg av pinnen!!
Håper at dette kan være til inspirasjon for noen! 
Vil ellers få si at jeg synes det er en suuper gjeng her inne! Makan til støtte og gode råd og svar skal man lete lenge etter! Jeg personlig setter iallfall stor pris på alle her! 
|