Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 22:34   #424
JKBB
Medlem

JKBB sin avatar

Medlem siden: May 2010
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Jeg er på nippet til å gi opp... Problemet mitt er at jeg overhode ikke har problemer med hverken maten, sult, søtsug osv... Det ENESTE jeg har problemer med er at kroppen min ikke liker å gå på så lite karbo. Jeg er mye svimmel, desorientert, skjelven, føler meg nesten litt syk og som om jeg har lavt blodsukker hele tiden. Var veldig bra den andre uken, men denne tredje uken har vært virkelig helt j****. Heldigvis har jeg nesten ikke vært på jobb, men skal jobbe ons, tors, og fre. Kommer ikke til å takle særlig mye mer guffen kropp nå, er dritt lei. Sorry.... Ikke særlig motiverende for dere andre, men jeg må bare få det ut.

Cec xxx.

Oi, dt hørtes ikke bra ut, men, selv om jeg ikke vet så mye om det, så har jeg hørt AT!
Flere prakkes med dette, og at det rett og slett kan være at kroppen begynner å skape seg, fordi den VIL ha karbo..(Det er jo avhengighetsskaende, og dette blir som avrusning for kroppen. Noen reagerer med en gang, noen får det senere...)..Hvis du hadde stappa deg med sjokolade, brus og potetgull hadde det sikkert gitt seg, og det hadde bevist mitt poeng...
Mener å ha lest noe om dette et annet sted, en kan ikke komme på hvor, så har derfor ikke kilder å vise til heller...

Jeg tror at dette kommer til å gi seg hvis du gir det noen dager - en uke til! Men skjønner at dette er utrolig slitsomt!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat