Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 21:56   #415
Matgud
Medlem

Matgud sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Uff, ja, det kan jeg forstå!
Både det med søtsug og at du har lyst til å drite i alt!

Jeg fant fram ei lita skål med bacongull å snavla i meg her i stad...det ble iallfall "lovlig" snop....

(( OH MY GOD!!! Ja, jeg er i ketose, men jeg gikk på vekta...jeg som var 101 i går morrest, var 104 nå!! :S
Jeg vet at det er en del forskjell fra morgen til kveld, og jeg har jo nettopp spist...og da jeg stod opp i dag, så følte jeg meg veldig stiv og tung i kroppen...men 3 kg da?? :S Huff! Jeg var ute å jogg for første gang i mitt liv i går da...myk start..to min gange, ett min løping, 7 ganger, sånn ca...kan dette ha noe med saken å gjøre?? Sjønner lite jeg nå...)))

Tror det værste vi gjør er å fokusere på vekta.. tror vi må bare se på dette som et kosthold, og sette feks 3 måneder om gangen. Vei deg om du vil, men ikke tenkt på resultatet før om 3 måneder. La oss si at du kan håpe på 5 kg på 3 måneder, (som jeg tenker er lite, men realistisk) går du ned mer er det et pluss, hvis ikke så er det bra bare det.

Jeg kjenner søtsuget er helt jævlig om dagen. Men jeg vet at om jeg lar være å bruke lavkarbo så går jeg helt skjeis.. jeg vet hvorfor jeg er overvektig. Er alt for glad i mat, og snop. Spiser mye mer enn et normalt menneske burde gjøre. i tillegg så er jeg vel ikke like aktiv i forhold til inntaket. Håper engang i tid at jeg kan bli "normal" jeg og..